March 17, 2004

Vad fan pratar hon om??

Så! Nu ska du har en Svensk anteckning. Men du kan inte läsa den! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

Jag tror att du behöver inte att gissa vem har skrivit den här anteckning. Det är jag!

Det är bra! Nu kan jag träna lite.

Idag arbetade jag med min pappa. Han behövde hjälp med sin data. Men jag gjörde nästan ingenting hela dagen. Det var så tråkigt.

Oj! Min mamma har precis lagat mat. Jag måste gå och äta nu. Jag har kanske skrivit nog.

Vi hors, Chris!!!!!

Posted by at March 17, 2004 04:51 PM
Comments

Probably not very nice of me, but I started singing the Swedish Chef song.

Bork bork bork!

Posted by: Anne at March 17, 2004 06:20 PM

I believe it goes, "Mmm bork bork, mmm bork bork, mmm bork bork bork!"

Posted by: Mindy at March 17, 2004 07:58 PM

I have a little Swedish Chef finger puppet that I have sitting on my computer back in Swedeland. Every once in a while I like to make him sing. Yes. Really. BORK BORK BORK!!!!! Although, I'm still convinced he's Norwegian!

Posted by: Irma at March 17, 2004 10:03 PM

Ya'll realize in Sweeden Bork means spoiled right? Well it's like spoiled. Bad, not good to eat. Just something I picked up from some friends

Posted by: Skitz at March 17, 2004 11:30 PM

Actually, no. LOL

Don't know where your friends got their info! If their Swedish they must be playin' with ya. If they're not, they got it wrong somewhere.

If food is spoiled you just say it's "dålig," it's gone "bad."

UNLESS, it's some slang way to say it. In that case, I would stand corrected. But I'll ask my Swede later today.

Posted by: Irma at March 18, 2004 08:37 AM

Nope. Asked the Swede himself. "Bork" definitely means nothing is Swedish.

Posted by: Irma at March 18, 2004 12:23 PM

Vill ni höra något verkligt coolt? Jag ÄR svensk på RIKTIGT.
Jag vet inte vad det här är för sida, jag bara surfade in slumpartat, brukar bli bäst så. Men ni tycktes prata om Sverige en del, och, ja...

Synd att ni antagligen inte förstår ett ord av det här vackra språket. Utom du som skrev på svenska tidigare.

Hare!

Puss

Posted by: Sophia at April 11, 2004 06:31 AM